Monday, April 16, 2012

Какво е да правиш секс с Андреа? Интервю с Кубрат .

Убеден съм, че огромен процент от мъжете ти завиждат, че именно ти си нейният приятел. Какво е да правиш секс с Андреа?
      Kubrat :   Уникално -  с една дума! Повече няма да разкривам, това е нещо много лично.
 Ти ли свали Андреа или тя теб?
     Kubrat  :    Аз направих първата крачка, но по принцип не я правя, ако не видя интерес от отсрещната страна . Всъщност тя ме свали първа с красотата си, а аз продължих нататък .
 Какво е мястото на секса в живота на един спортист?
      Kubrat  :  Огромно. Боксьорите сме темпераментни и сексуални. За мен това е и баланс, без това не мога .     Смяташ ли, че тя е жената на живота ти?
     Kubrat :    Смятам, че тя е човекът, който заема огромна част от живота ми, и е много важна за мен. Дали ще съм вечно с нея,  мога да кажа след петдесет години. Обичам я, държа на нея  и гледам да се разбираме.
   Кой кого ревнува повече – ти нея или тя теб?
    Kubrat :   Еднакво. Тя повече за глупости, а аз за по-реални неща и за истински причини.  Тя е една от най-предизвикателните ни певици.
Одобряваш ли сценичното й поведение?
     Kubrat :    Донякъде, но понякога се караме, защото не харесвам определени неща в поведението й на сцената, но напоследък започна да се вслушва в това, особено като й поставя ултиматум. (Смее се.)

No comments:

Post a Comment