Saturday, April 14, 2012

Андреа: Всички текстове са родени от вътрешните ми емоции

Pepi Angelov: Супер представяне на наградите на Планета! Незнам дали съм разбрал смисъла на облеклото, но беше като булка а Борис Дали като младоженец... и как сладко се прегърнахте накрая..  Евала също, че изпя на живо "Едно". Евала, че си върна русия цвят, но защо изпя само "Лоша" и "Едно"? Трябваше и "Докрай"! Да избухне публиката и да се покаже кой е хит номер 1 в класацийте.

Андреа: Благодаря ти, Пепи! Идва Пролет и тя за мен е като ново начало, затова съм и пак русичка. Малко ми липсваше... Искам да благодаря на Борис Дали, че направи този дует с мен, защото не спирам да го слушам всеки ден. "Докрай" не беше изпълнена, защото искам на всеки концерт да ви давам нещо различно. Няма да забравя как избухнахме на Рождения ден на "Планета", именно с тази песен.

Андреа - Лоша /2012/: На кой композитор ще бъде следващата ти песен и през кой от пролетните месеци да я очакваме? :*

Андреа: Тя вече е готова! Ще бъде голяма изненада. Надявам се да бъде факт през Април.
Маргарита Тодорова: Здравей Теди! :* Въпросът ми към теб е случвало ли ти се е да напишеш сама някой от текстовете си? :)

Андреа: Всички текстове са родени от вътрешните ми емоции в даден момент!
Aguilera Brathman: Би ли снимала твоя фенка в клип?

Андреа: Да, разбира се, стига сюжетът да го позволява.

Лора: Прочете ли пожеланията, които ние феновете ти оставихе във Фейсбук? Предполагам често посещаваш Andrea (Official)?

Андреа: Да, много ви благодаря! Наистина ме трогнахте! Всеки ден посещавам Фейсбук страницата си.

No comments:

Post a Comment